Telefon

0264215114

Email

grupscolarsomes@yahoo.com

Program de funcționare

Relatii cu plublicul: Luni - Vineri: :12:00 - 14:00

A.) Liceul Tehnologic Someș, cu sediul în Dej, strada Mărășești nr. 20, județul Cluj, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

1. Nivelul postului*: execuţie;
2. Denumirea postului: Secretar, post vacant, pe perioadă nedeterminată;
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: Debutant
4. Scopul principal al postului: Activitate de secretariat
5. Numărul de posturi: 1.

B.) Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.

Dosarele de concurs se depun la Liceul Tehnologic Someș Dej, strada Mărășești, nr.20, la secretariat, telefon: 0264215114, persoană de contact: Oșan Elena Liana, e-mail: grupscolarsomes@yahoo.com

Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 07.12.2023, ora 14.00, la sediul instituţiei.

C.) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**:Studii superioare absolvite cu diplomă de licență
2. Perfecționări(specializări): curs de operare pe calculator
3. Cunoștințe de operare /programare pe calculator: DA
4. Limbi străine cunoscute: nu este cazul
5. Vechime în muncă: 10 ani; constituie avantaj vechime în învățământ minim 3 ani
6. Abilități, calități și aptitudini necesare:
-abilități de relaționare –comunicare cu întreg personalul
-rezistență mare la stres
-ușurință , claritate și coerență în exprimare
– capacitate de decizie rapidă și eficientă
-echilibru emoțional
-spirit organizatoric
-inițiativă
– atenție concentrată și distributivă
– gândire analitică și sintetică
-aptitudini de calcul
– acordare și transmitere de informații
– cunoașterea și aplicarea legislației în vigoare
-cunoștințe de utilizare a softurilor adecvate activității din învățământ:EDUSAL, REVISAL,SIIIR
6. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): nu este cazul
7. Competență managerială: nu este cazul

 

 

 

 

 

 

D.) BIBLIOGRAFIE ŞI TEMATICĂ:

1. Legea 198/2023 Legea educatiei naţionale cu modificările şi completările ulterioare
2. OME 4183/04.07.2022-Regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat
3. Legea 153/2017 Lege-cadru privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
4. H.G. 250/1992 actualizată , privind concediile de odihnă şi alte concedii ale salariaţilor din administraţia publică , din regiile autonome ce specific deosebit şi din unităţile bugetare (concediile de odihnă ale personalului din învăţământul preuniversitar)
5. Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihnă pentru personalul didactic emise în aplicarea prevederilor Legii 1/2011 –Legea educaţiei naţionale , aprobate cu ordinul 5559/07.10.2011(concediul de odihnă al personalului didactic din învăţământul preuniversitar)
6. Legea 53/2003-Codul muncii cu modificările şi completările ulterioare
7. Legea 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice
8. Legea arhivelor naţionale nr. 16/1996 ,republicată.
9.HG 905/2017 privind registrul general de evidenţă al salariaţilor

10.Ordinul 3844/2016 – pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii şi a documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar și Ordinul 3563/29.03.2021 pentru modificarea și completarea Regulamentului privind regimul actelor de studii şi a documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar
11.Criteriile de normare a personalului didactic auxiliar şinedidacticpotrivitNotificării MEN 4499/1999
12.H.G. 336/2022 pentru aprobarea Regulamentului –cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
13. Legea nr.477/08.11.2004 privind Codul de conduita personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice

TEMATICA DE CONCURS
1.Organizarea și funcționarea sistemului de învățământ preuniversitar
2.Conducerea unităților de învățământ preuniversitar de stat
3.Funcțiile didactice și didactice auxiliare din învățământul preuniversitar
4.Contractul individual de muncă
5.Încadrarea personalului didactic ,didactic auxiliar și nedidactic
6.Acte de studii și documente școlare din învățământul preuniversitar
7.Organizarea documentelor oficiale ale școlii
8.Arhivarea și circuitul documentelor intr-o unitate de învățământ preuniversitar
9.Întocmirea și gestionarea bazelor de date:Edusal, Revisal,SIIIR
10.Cunoașterea legislației privind emiterea de decizii,adrese oficiale și a adeverințelor
11.Conduita personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice
12.Acordarea burselor școlare
13.Protecția persoanelor cu privire la prelucarea datelor cu caracter personal
14.Cunoștințe de utilizare a tehnologiei informației(Excel,Word, Baze de date,Internet, birotică)
15.Protecția informațiilor clasificate:definiții, informații cu caracter secret de serviciu

 

 

E.) Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
– termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 07.12.2023 ora 14.00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor 11.12.2023 –ora 10, la sediul instituţiei;
– proba scrisă în data de 14.12. 2023, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 18.12.2023, ora 13.00, la avizierul școlii;
– proba practică în data de 15.12.2023,ora 11, la sediul instituției,
– afişarea rezultatelor de la proba practică: 18.12.2023, ora 13.00, la avizierul școlii;
– proba interviu în data de 15.12.2023, ora 14.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 18.12.2023, ora 13.00.
– afişarea rezultatelor finale: 21.12.2023, ora 10.00, la avizierul școlii.

Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor:
– se pot depune contestaţii privind selecția de dosare până în data de: 13.12.2023, ora 14.00, la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selecția de dosare: 14.12.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei.
– se pot depune contestaţii la proba scrisă, până în data de: 19.12.2023, ora 16.00, la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 20.12.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei.
– se pot depune contestaţii la proba practică, până în data de: 19.12.2023, ora 16.00, la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 20.12.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei.
– se pot depune contestaţii la proba de interviu,până în data de: 19.12.2023, ora 15.00, la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor la proba de interviu: 20.12..2023, ora 12.00, la sediul instituţiei.

 

Director,
Lascău Laura Zenuca

 

Articole recomandate

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *